Burger King on digitaalisten hinnastojen ja kampanjanäyttöjen edelläkävijä

03.11.2014

Burger King on avannut vuoden 2014 aikana 7 ravintolaan Suomeen ja uusia avauksia tulee vielä kuluvanakin vuonna lisää. Burger Kingin yhteistyökumppani Suomessa on Restel. Seasam on valittu Burger Kingin digitaalisten näyttöratkaisujen toimittajaksi ja Burger Kingin paikalliseksi asennus- ja huoltokumppaniksi.

Digitaalisuus on keskeinen on Burger Kingin viestintää

Seasam -mainosnäyttöjärjestelmät ovat modernia digitaalista informaatioteknologiaa. Niiden avulla voidaan kehittää niin ketjumaisesti toimivien organisaatioiden, kuin yksittäisten myymälöiden ja ravintoloiden markkinointiviestintää. Seasam Digital Oy on markkinajohtaja eri toimialoille tarkoitettujen digitaalisten hinnasto- ja mainosnäyttöjärjestelmien toimittajana ja operaattorina Suomessa.

”Seasam on jo pitkään toiminut Restelin puitesopimuskumppanina digital signage ratkaisuissa, eikä meillä ollut mitään syytä miettiä muita vaihtoehtoja vastaamaan myös Burger Kingin asennuksista. Kun Seasam lisäksi valikoitui Burger Kingin asennus- ja huoltotoiminnasta vastaavan yhtiön kumppaniksi Suomessa, oli meidänkin kumppanivalinta luonnollisesti Seasam”, kertoo Burger Kingin ketjujohtaja Mikko Mollberg.

Seasam on Burger Kingin kumppani

”Burger King on eräs maailman laajimmin digital signage –ratkaisuja hyödyntävä toimija.Toimiminen Burger Kingin paikallisena kumppanina sen globaalien toimintamallien mukaisesti lisää ehdottomasti entisestään Seasamin ammattitaitoa jatkuvasti kasvavilla digital signage –markkinoilla.” hehkuttaa toimitusjohtaja Manu Mesimäki Seasam Digital Oy:stä

Lisätietoja:
Restel Fast Food Oy
Ketjujohtaja Mikko Mollberg
040 485 4227
mikko.mollberg ät restel.fi
www.restel.fi

Seasam Digital Oy
Toimitusjohtaja Manu Mesimäki
050 388 1000
manu.mesimaki ät seasam.com